Friday, October 2, 2009

bersedia

Habis sudah 4 bulan menjalani latihan industri di suatu tempat yang diberi nama KFC. Pelbagai suka duka dilalui, pahit getir, susah senang dan pelbagai lagi perasaan yang merundungi diri aku.
Ahakzz..wat ayat jiwang lak aku nih.. Arghh..!! Akhirnye hais gak aku keje.. Leh ar rehat jap.. Tapi kejap je la.. Mane tak nye, keje melambak lagi.. Dengar2 nye, kene balik U 26hb 10. Hm..Ini bermakna aku ade dalam 20++ hari je nk siapkan sume benda2 yang diorang nak; report, presentation, buku log.. Hmm..mati la hidup..
Agak2 sempat tak eik siap dlm masa 20 hari..?? Aku ni dh la jenis yang slow skit wat keje.. Suke lengah2kan mase.. Ingatkan nk blik U awl skit, leh fokus wat keje kalo kat U. Kalo duk umah, memang malas je la memanjang..ahakzz... Mesti best kalo ade yang sudi menghulurkan bantuan kat aku ni ha...
Actually, aku betul2 rindu nk jumpa balik membe2.. Dah la praktikal dia wat sem last skali.. Memang terasa kejap je la jumpa diorang nnti.. Pasni xtau la jumpa lagi ke tak. Mesti ade yang tak sambung belajar dah..Hmmm.. Nasib baik aku ade la simpan lagik kenangan2 dengan diorang mase kat U, kalo tak, mesti lupe nanti dah.. Tapi yang paling penting...bagi la tau kat aku mcm mane nak siapkan keje2 aku ni...alamak..!!

No comments: