Wednesday, April 16, 2014

Kenapa Aku Tak Aktif?

Fuh... Hampir sebulan jugak x update pape entri kat blog ni. Last yang pasal misteri kehilangan MH370 tu. Sampai la x jumpa lagi kan... Macam mane la nasib mereka tu kan? Xpe, kita tinggalkan dulu pasal mereka kejap. Sekarang ni fokus kepada aku plak. Boleh? Hahaha...
 
Kenapa aku sudah tidak mengaktifkan diri dalam dunia blogging? Hurmm... Entah la. Mungkin kekangan masa? Mungkin juga sudah tiada nafsu blogging? Mungkin aku sudah bosan? Mungkin juga... Tengok je la blog aku sekarang ni? Sama je dari dulu. Penah terfikir nak update memacam, rearrange balik semua benda. Tapi.... hapak pun tarak...
 
Teman seangkatan? Ada yang masih aktif, ada yang suam2 kuku, ada juga yang dah xtau hidup lagi ke x... Hahahaha... Yang anggap aku bukan membe pun ade jugak. Xpela, terpulanglah... Kalau rasa aku teruk, xyah la kawan ngan aku. Hahaha... Ter'emo' pulak dah...
 
Sebenarnya aku xde apa benda nak share sangat. Cuma tu je la, aku pun xtau kenapa aku dah malas sesangat nak update entri. Bulan depan ada event BBQ yang dibuat oleh seorang blogger. Aku pun xtau dapat join ke tidak. Maklumlah, kadang2 kita hanya mampu merancangkan...
 
Sebelum aku nak blah, aku nak menyempatkan diri nak  promote insta aku. ID insta aku; koqinkaremo88. Followlah kalo nak.. Hehehe... Ok la, nak sambung buat keja. Melambak plak keja nak kena setel... Adios...!!! Assalamualaikum...
 
 

3 comments:

! Arjunakirana ! said...

lek la bro... tak da benda nk dicerita... boleh jenguk2 blog orang pulak.. comment2... GOOD LUCK bro...

AKUME said...

betul tu..jenguk2 lah blog saya yg baru ni...http://wanita-akume.blogspot.com/

Tia said...

Blog saya pun bole... hehe.. im just newbie in blog ni.. :)