Saturday, December 8, 2012

Dunhill Custom & Lanbaharin

Kalo Dunhill Custom tu, mungkin ada yang tau apa yang aku maksudkan. Tapi kalo Lanbaharin tu, ada ke yang tau? Haaa... Ni adelah 2 jenama barangan yang baru je aku masukkan dalam koleksi peribadi aku.. Nak tau apa, jom usha sini...

Abaikan gambar aku kt atas ni. Kalo ada yang nk follow twitter aku, leh gak.. Huhuhu... Ok, enough...! Berbalik kepada tajuk, aku baru je tambahkan koleksi perfume aku dengan satu lagi perfume yg lama dah aku nak beli, tp x terbeli gak. Kali ni dah tergedik nak beli, baik beli terus. Kang sampai bila2 pun kempunan...


Yezza...!!! Inilah rupa perfume Dunhill Custom tu. Bau dia agak keras, sesuai kalo orang yang selalu g outdoor. Maka bertambah la lagi satu koleksi perfume aku yang ntah ke berapa... Hahaha... Memang aku gile kumpul perfume. Sekian...



Haa... Ni la jenama LANBAHARIN yang aku bgtau td. 2 skali aku angkut. Ngah promotion la katakan... Hikhik. Lanbaharin adalah satu jenama kasut kulit handmade buatan orang Malaysia sendiri. Aku memang ngah cari satu kasut utk g kje, terjumpa plak kasut yg di atas tu. Alang2, terus je sambar. Yang bawahnya plak, tu aku yang ngengada nak amik. Smart gak. Xtau la bile nak pakainya... Hahaha...

Aku mmg xbrapa reti nk beli kasut, tu yang koleksi kasut aku x byk. Lagipun aku lebih selesa pakai selipar je walaupun ke mall2 besar. Tapi, at least kena la ade gak kasut kan. Kang senang kalo nak attend apa2 event. Xkan nak berselipar plak, x formal la plak org kata nanti. K la, sekadar perkongsian dgn korang pertambahan koleksi peribadi aku. Korang suka kumpul apa plak?? Adios...!!!


No comments: