Sunday, November 4, 2012

TOMS : One for One

Sebelum ni aku selalu cakap aku bizi ngan keja, smp masa untuk update blog x berapa nak ada... Kali ni, bertambah lagi bizi sebab bertambah lagi keja baru.. Hahaha... Nak tau apa, korang kena la tunggu.. Nanti aku story kt korang...



Kalo tgk gmbr, korang rse korang tau x gambar apa? Haaa... Ni gmbr kotak kasut. Kasut tu nama dia TOMS. Hahaha... *sila ketawa* Aku ni selalu je lambat kan... Mase kasut ni mula2 femes dan jadi trend, xde plak aku teringin nak beli.. Bila kasut ni dah nak lapuk, baru la aku terhegeh-hegeh nak try.

Hurmmm... Sebabnya, i'm not into shoes... Aku lagi selesa pakai selipar, xkisah la g memana pun. Sampaikan g KLCC ngn Pavillion pun aku rileks je pakai selipar murah aku tu.. Hahahaha... Tapi kekadang tu, aku terpikir gak, kena gak ade spare kasut, in case ada event yg nak kena attend, xkan la asyik nak pakai selipar je kan...


Kasut ni aku beli sebab saje nk try jenjalan pakai kasut ni. Biar la nampak kemas skit, ye x? Jadi aku amik warna hitam to makes it suite to any colour.. Hahaha, nampak x permainan aku kt situ.. :p Aku adalah pengumpul perfume, tali pinggang & jam tangan, mana tau pasni aku terdetik nak jadi pengumpul kasut lak. Who's know...?? Huhuhu... Adios...!!!

1 comment:

tuanseliper said...

waaaa minat jgk kkasut ni. bpe hinggit eh yg ni T_T