Thursday, November 1, 2012

Majlis Persandingan Amie & Asha

Kali ni aku nak share skit ngn korang pasal majlis persandingan sepupu aku, Amie dengan buah hati pengarang jantungya, Asha. Bertarikh pada 28 Oktober yang lalu, majlis berlangsung dengan lancar...


 Rasanya x byk sangat gambar yang aku snap sbb aku penat + x bwk balik kamera. Jadi, aku just snap guna enset cikai aku je. Tu yg gambarnye x berapa nk menarik lagi meriah. Dah la enset murah, kecik plak tu.. Hahahaha...


Tujuan utama entri ni, sbb nak kongsi ngn korang sedikit hasil kerja tangan aku dan kakak aku untuk majlis kali ni. Xde la hebat sangat, sebab xde plan pape pun. Last minit punya keja, jadi barang pun banyak yang xde. Macam yg sebelum2 ni, aku buat bunga hiasan untuk meja makan beradab pengantin. Maaf la, sbb kamera enset cikai dan snap dalam kul 3 pagi... Korang tengok je la eik... Adios...!!!





No comments: