Monday, October 1, 2012

Persaingan Sihat Katanya...

Hola, apa khabar sume? Kamusta? Muahaha... Sekali sekala ber-tagalog kan... Ke ada yang xtau? Anggap je la ini info baru untuk korang k. "Kamusta ka" tu mksudnya apa khabar... Aku boleh la sikit2 ckp tagalog ni. Itu pun dh lama x belajar... :p

Yup, persaingan sihat tu bagus, betul x...?? Kadang2 kita perlu bersaing untuk menaikkan taraf kita. Kalau nak harapkan usaha sendiri je, memang x la. Kompem cepat bosan. Tapi, kalau ada seseorang untuk cabar mencabar, mesti kita akan rasa lagi seronok dan berkobar-kobar. Maklumlah, kan lelaki selalunya 'pantang dicabar'...
Bakal menjadi milik peribadi x lama lagi...
Skang ni, ada la orang tu duk cabar aku untuk buat badan kasi nampak tough... Muahahaha.. aku ngan dia 2-2 ada halangan. Aku susah nak naikkan berat badan, dan org tu plak susah nak kuruskan badan... Muahahaha... Jadi, tu yg kami bercabaran antara satu sama lain... *bercabaran?*

Kalau nk ikutkan, aku dh start lama dh, tp sbb timing kurang betul kot, sbb masa aku nk start tu, nk dekat bulan pose. Pas pose, terus lupa dh rutin sblum tu.. Huhuhu.. ni nk kena start balik dari mula. Sakit memang la sakit, tapi mula2 je. Lama2 ok la... Cramp gak la perut aku td mse wat sit up... sighh~~

Aku bukanla nak tough pun, nk lean body je
Apa2 pun, korang sume doakan la aku berjaya dpt apa yang aku impikan ni eik. Bukannya aku heran sgt spe cpat tough.. Tapi aku cuma nakkan ada persaingan untuk buatkan aku lebih semangat utk dptkn bentuk badan yang menarik. Masa muda ni la nk buat badan, xkn dh tua  bertongkat baru sibuk nk masuk gym angkat bar ngan weight... Ye x..?? Huhuhu.. Adios...!!!



No comments: