Monday, October 15, 2012

Interview? Aduh... Nervous-nya...

Serabut, pening, macam nak pecah dah otak ni... Banyak betul benda kena cover... Keja lak menimbun... Adoyai, ape la nasib hidup ni...


Skang ni aku ditugaskan untuk cover 2 ofis skali... Disebabkan membe aku tu on leave sbb bini dia bersalin. Mau x pecah pale otak kena pikir byk benda. Dah la asyik kena ulang alik dari ofis aku ke ofis membe aku tu... Sighh~~

Ye, tambah lagi esok ade interview... Huwaaaaa...!!! Macam mne ni? Dah la lama x merasa temuduga2 ni, kena soal bagai nnti, apa aku nk jawab. Dah la stadi pun x lagi ni... Matila... Even nota dah ada dlm tangan, satu haram pun x masuk lagi ni... Aishh...


Moga2 la segalanya dipermudahkan esok hari.. Doakan aku ye... Aku xde la mengharap sangat pun, just nak cuba nasib je. Kalo ade, kira rezeki aku la tu. Kalo xde, aku cuba lagi next time. Ye x? Cumanya, nak berdepan ngn panel tu nnti... Hurmm.... Takutnya... Nebesnya... Seriaunye... K la, nk p paksa otak ni masuk apa yg aku baca sambil prepare bnda2 yg aku kena bwk masa interview tu nanti... Adios...!!!


1 comment:

SHaRKFiQ SSM said...

All da best, jgn cakap kelam kabut sgt, let it be cool n steady!!