Tuesday, August 14, 2012

Sekitar Screening Filem

Yes!!! Akhirnya aku menggerakkan gak jari jemari aku ni untuk menaip entri di blog yang makin dilupakan ni. Ahakz... Sori ye semua yang ada di mana2 sekalipun sbb liat giler nk menaip entri baru.. *ada ke yang baca?* Kali ni aku nk share sekali 3 screening yang aku pegi.. Jom tengok...


Memandangkan aku malas nk taip banyak2 entri, jadi aku sekalikan je 3 screening yang aku pegi aritu; Step Up Revolution (01/08), Total Recall (03/08), dan Bourne Legacy (06/08). Nampak x..?? Punye la dekat tarikh2 tu. Aiyoo... Yang penting, aku pegi sume dgn membe lain2...

Step Up Revolution (01/08)




**********

Total Recall (03/08)


**********

Bourne Legacy (06/08)



Hahahaha... Xde pe pun sebenarnye, sje nk tunjuk gmbr2 aku.. Lama dh x tepek gmbr sndiri kt blog... Ahakz... Mlm ni pun ade screening citer Paranorman 3D lak. Esok ada screening citer The Expendables 2 plak. Aishh... Mati la nk wat review nnti... K la, babai sume... Adios...!!!

No comments: