Wednesday, August 15, 2012

Habis Semuanya... Grrrr!!!

Sedih.. :'( Tu je yg aku leh cakap... Habis semuanya hilang.. Apa yang aku nak buat kalo mcm ni?? Semua bahan dah hilang. Nak maki, bukannye dia ada perasaan pun. Makin tmbah sakit hati lagi ade la.. Hurmm.... Sabar je la....


Sebenarnya, semua gambar2 yang aku nk jadikan bahan untuk entri terbaru aku dah hilang. Waaaaaa...!!!! Sedih tau. Baru je gigih nk hapdet entri terbaru, nk kongsi ngn korang sume. Tapi gmbr2 tu hilang lak. Biasa la, kalo masukkan memory card ke PC, mesti nk scan, takut ade virus. Sekali, dia pegi buang sume sbb katanya ada virus.

Ini adalah rupe kad memori ye

Adoyai... Mana la boleh nk dptkan balik sume gmbr2 tu. Dh la gmbr2 kje pun ada skali dlm tu. Matila...!!! Tunggu je la kena tahan bebelan bos aku nnti. Hurmm... Apa boleh buat, bnda dh jadi pun. Nak dimaki PC atau memory tu, bukannye dia paham pun. Makin sakit hati lagi nnti adela... #aptb

So, entri kali ni adalah hanya sekadar luahan perasaan aku setelah merasai satu pengalaman yang menyakitkan... *konon* Jadi, peringatan untuk korang sume, xyah la gedik2 nk scan bagai kalo xnk gmbr2 korang tu kena delete oleh antivirus yg sangat gigih memberi pertahanan untuk PC/lappy korang... Padahal virus tetap ada gak.. Cett... Adios...!!!


No comments: