Thursday, April 12, 2012

My New Baby

Fuh.. Fuh... Uikss... Banyaknye habuk.. Eh? Ade kulat lagik... Aishh... Baru seminggu jer aku x hapdet ni. Xkan la teruk bebenor blog ni... Abes la kena sental ngn berus basuh bontot kuali... Hurmm... Seminggu x hapdet, lme ke? X de la aku rse... Pejam celik pejam celik, dh seminggu. Lain la aku x update 14 tahun 5 bulan 23 hari... Tu lama la...


Aku bukan apa, wat mse ni mcm xde bnda yg menarik aku nk share ngn korang. Ada gak yg tegor aku, nk peram berapa lame blog tu x berhapdet.. Aiyoo... Sentap hati mak nak...!!! Eh, ada gak yg amik berat pasal blog aku ni eik? Hahahaha... Wah wah... femes... X sangka aku...

Dah lme x hapdet, nk meroyan lak. Citer je la kan apa yg aku nk share. Merepek meraban je lak.. Ok la, i'm sorry...!!! Hahaha... Berbalik kpd topik perbincangan kita kali ni, ianya menunjukkan yg aku ade babi baby baru. Eh? Baby mne lak ni? Sejak bile la plak aku berumah lif tangga ni...?? Bukan bukan... Sume nye salah k. Pi ketuk ketampi 43 kali...


Senanya, aku bru je beli henset... Buat julung2 kalinya aku membeli henset baru berikutan kesakitan hati dgn henset lama yg sering membuat hal... Adehh... Bukanlah henset yg canggih-manggih sgt pun. Biasa je... Lum mampu lagi nk pakai ANDROID... Hahaha... Kalo la ade yg nk hadiahkan kt aku satu, alangkah bahagianya... Eh? Ala... Lagipun besday aku nk dekat dh... Boleh la.. boleh la... *gediks*


Dan lagi satu, aku bru je tukar kad ATM aku kpd debit kad.. Ini menunjukkan kemalasan yg teramat sgt bg aku utk mengeluarkan duit bile nk shopping.. Hahahaha... Tp memang betul la, aku mls tul nk g cucuk kt mesin atm tu utk kuarkan duit. Lain la kalo tiap2 kedai yg aku pegi tu ada sediakan mesin atm, xde la kena dok mencari mcm org gile semata-mata nk kuarkan duit yg x berapa byk tu. Hahaha...

Err... Rsenye dh kot aku merepek utk kali ni. Harap xde yg terasa hati sbb entri ni xde kena mengena ngn sesapa pun yg hidup apatah lagi yg dh meninggal dunia. Kerana ini adalah citer aku yg aku karang mengikut format UPSR... Eh? K la... Till next... Adios...!!!


1 comment:

Qistina Ibrahim said...

untung la ada "baby" baru kann.. hee :)