Tuesday, April 17, 2012

2 Dalam 1 Punya Cerita

Banyak giler bnda yg aku nk share ngn korang tertangguh akibat pening pale ngn kje2 dan reality life aku... Adoyaii... Tambah lagi ngn blog koqinkaremo.com aku bru je aku dpt log in arini. Ntah ape la msalah dia eik? Sian kat aku... Xpela, syukur la sbb akhirnya aku dpt gak msuk...


Akibat byk yg tertangguh, kali ni aku nk gabungkan 2 citer jd satu entri je... Mungkin akan pjg skit la entri ni. Terpulanglah eik kt korang samada nk baca smp habes atau tak... Kalo leh, kasi abes la... huhuhuhu....

**********

CERITA 1

KISAH SEORANG BLOGGER

Mungkin ada yg kenal, mungkin ada yg x. Dia ni seorang blogger yg sgt humble. Aku nk review skit la pasal blogger ni eik. Nama betul dia, aku pun x berapa nk sure sgt. Tapi kalo ikut kt FB, nama dia adalah; Isaac Josh Olswen. Amboi... Kemain besar lagi eik aku bubuh.. Hahaha.... Sebenarnye, aku bru je 2 kali jmp blogger ni. Jd, belum lg byk benda yg aku tau pasal dia... Kalo korang nk tau, add la dia kt fb. Search je nme dia tu... Kalo nk follow dia kt Twitter pun leh gak...


facebook : Isaac Josh Elswen
twitter : @Isaac_Olswen

Mungkin wat mse ni, kalo korang add atau follow dia, dia x berapa nk layan. Sebabnye, dia bru je eksiden ari Khamis yg lepas. Kesian kat dia. Agak teruk sebenarnye keadaan dia. Tulang bahu kiri retak, tumit belah kanan koyak dan biasa la, luka2 yg byk... Apa2 pun, kita doakan moga dia cepat sembuh k... Amin..

Gmbr terbaru dia

**********

CERITA 2

AHLI KELUARGA BARU

Ni lagi satu nk habaq mai, ceq bru je tmbh lagi satu koleksi anak buah... Hahahaha... Kakak aku selamat melahirkan seorang babygurl pada 16 April 2012 pada jam lebih kurang 3 petang. Alhamdulillah, semuanya selamat. Babygurl tersebut diberi nama IMAN DAHLIA...

Masa bru lepas kuar dari wad bersalin
Syukur ke hadrat Ilahi kerana setiap berlaku x kira pahit atau manis, aku masih diberi kenikmatan untuk merasai segala pemberian-Nya di dunia ni. Udara untuk bernafas, cahaya untuk melihat dan mcm2 lagi. Setiap yg buruk tu, adalah salah kita sendiri. Jika kebaikan yg kita terima, bersyukur lah. Sesungguhnya, segala apa yg kita dapati ada sebabnye. Adios...!!!


No comments: