Friday, March 30, 2012

Makan-Makan @ Restoran Intai-Intai

Makan lagi? Perghh... Aku pun xtau npe sejak akhir2 ni aku gigih update pasal makan2 ni. Hahahaha... Dh aku 'ter'pergi makan2, jd aku kongsi je la ngan korang... Kali ni bertempat di Restoran Intai-Intai Ampang. Nak tau apa yg aku order, jom layan...


Sebenarnye dh lama aku teringin nk mkn kt sini. Tapi bru je berpeluang g sana. Tempatnye leh tahan la lawa. Dengan tasik di tengah2, mmg layan je mkn. Kali ni,aku mkn ngn famili aku sekeluarga. Ada la dlm 8 org sumenye. Mse kitorang smp tu, nasib baik la x ramai org lagi. Jd, leh la kitorang dpt layanan yg lebih skit... :p Ni adalah antara menu yg diorder oleh kitorang...

Siakap Masak 3 Rasa *kot*

Tom Yam *ape ntah lagi nme dia..*

Udang Goreng Tepung

Kailan Ikan Masin

Pandan Leaves Chicken

Kerabu Mangga

Chinese Tea *ni air aku..hehehe*

Tgk..tgk... Betapa bebalnye aku meng-review pasal mkn2 ni.. Selalu je lupa nme menu... Muahahaha... Xpe la, yg penting rsenye... Aku xnk ckp yg mknn kt atas ni sume sedap2, tp boleh tahan. Masih boleh dijamu dengan sepenuh perasaan kasih sayang. Harga dia pun xde la mahal mane pun. Berbaloi dgn apa yg korang santap la. Ngan view yg menarik lagi. Cume nk pegi situ agak payah skit la bg yg xtau. Sbb restoran ni agak tersorok. Sbb tu nme dia Intai-intai... So, korang kena la intai-intai utk g situ... Muahahaha.. Bg yg nk g, ni aku kasi maps utk korang k.. You should go and try... Adios...!!!

Restoran Intai-Intai


1 comment:

SHaRKFiQ SSM said...

uish, untunglaa... mkn banyak2 pun maintain slim..hahaha~

mmg lama dh xmlawat blog blogger femes nih..hehe..

btw, sori br je reply komen ko last year yg psal konvo ak tuh.. just have time to do so~ ;))