Wednesday, February 15, 2012

Tahniah Ujang & Yana

Rasanye mcm baru je lgi aku g kenduri kawen diorang ni dan x perlu lagi kot nk kenalkan Ujang ngn Yana ni. Hampir sume blogger2 kenal 2-2 otai ni. Tambah2 lagi bile diorang ni bersatu menjadi suami dan isteri. Jadi aku amik kesempatan ni, nk ucapkan TAHNIAH buat Ujang & Yana selepas selamat dikurniakan cahaya mata...


Lebih kurang 11pm, 14-02-12 Yana, merangkap bini Ujang telah selamat melahirkan babyGurl dengan berat 3.1kg. Walaupun Yana x menjalani proses bersalin secara normal, tp Alhamdulillah sbb sumenye dh pun selamat.


gmbr dicuri dari : blog Ujang

Wat masa ni, Yana masih lagi ditahan di wad di Hospital Putrajaya. So, pada blogger2 yg nk jenguk Yana, leh la gi sana eik. Kim slm aku skali... Huhuhhu.. Papepun, aku nk ucapkan tahniah utk korang berdua di atas rahmat dan kurniaan yg diberikan. Ternyata Ujang seorang lelaki...!!! Err...statement... Muahahahaha... Yg penting, kechumelan dan kecantikan babyGurl diorang tu, datangnye dari Yana, bukan dari Ujang... Hahahahaha.. Guro2 je beb... Adios...!!!

p/s: aku rse x lmbt aku nk ucap tahniah utk korang ni


4 comments:

Rozuan Ismail said...

haha.congrats ujang n kak yana

hawiz said...

wahh....ade anak..hehee

Scarlett O'Hara said...

Comelnya!!!!

ir yien 9897 said...

muka ujang ngn wife dier pun nak dekat sama.. :)

so baby copy paste jerk muka parent dia.. adil kn baby comel nie :)