Wednesday, January 4, 2012

Kemaskini Buku Telefon

Perghh... Giler skema ayat, kemaskini buku telefon katanya... Muahahaha... Biasa la, tahun baru, azam baru, sumenye baru la. Nak gak cuba cara menulis yg baru. Iaitu berbahasa dengan skema skali... nye.. adoyai.. pun... Ahakzz...

Ok, masuk je 1hb Januari aritu, aku dh mula menggunakan no maxis yg baru. Jd, no maxis lama aku dgn otomatiknye dipinggirkan. No celcom...?? No celcom buat masa ni di-offlinekan buat seketika sbb xde fon lain nk on kan celcom aku tu.

Insyaallah, kalo ada rezeki, aku dh angkat fon lg sebijik, 2-2 no aku akan on kan eik... Maxis ngan celcom skali. Jd, sapa2 yg xde no maxis aku yg baru tu, leh la pm aku eik, kalo nk no tu la. Bukan nk promote no eik, cuma xnk berlaku slh faham atau pertikaman lidah. Kata aku x bgtau la, ape la. Ni aku dh bgtau k yg aku tukar no.


Kat atas ni gmbr no2 telefon membe2 yg telah disenarai pendekkan oleh aku. Aku bukan apa, serabut tgk fonbook, no bersepah-sepah tp byk yg dh  x guna. Buat semak je... Jadi, ni je no yg aku akan simpan. Sapa yg rse2 aku xde kol atau msg dlm jangkamasa yg lama tu, mknenye aku xde la tu no korang.. Huhuhuhu... K la, aku nk sambung lagi save no2 kt atas ni. Adios...!!!


2 comments: