Tuesday, November 8, 2011

Keputusan GA Ole-Ole Pangkor

Harini, aku nk umumkan keputusan GA Ole-Ole Pangkor yg aku wat aritu. Seperti yg dh sedia maklum, aku menggunakan random.org bg mencari pemenang2nya... Nak tau sapa yg bertuah, jom usha....





2x PANGKOR BRACELET



5X VARIOUS CREATURES FRIDGE MAGNET






4X TURTLE FRIDGE MAGNET





6X BROOCHES





Kalo x igt korang no berapa, leh cek kt SINI...
Emelkan butiran korang kt aku di koqinkaremo88@gmail.com.
Aku bg masa smpi Jumaat ni, 11hb 11 2011...
Dan hadiahnya akan aku poskan pada Isnin minggu depan...
Tapi kalo ada yg nk aku bg by hand, bgtau...
(utk area KL, PJ, Subang, Bangi & Shah Alam je)
Papepun, TERIMA KASIH sbb sudi join GA aku kali ni...
Adios....!!!


19 comments:

Nida said...

Alhamdulillah rezeki.. nombor 6 ada tersangkut.. terima kasih tidak terhingga.

Kak Nida dah sent details, harap selamat diterima (fuf323@gmail.com)
Terima kasih sekali lagi.

Joel Leslie said...

tahniah buat yg menang! takde rezeki di ga ni :) xpeee. :)

Tem0yo said...

saya sorg jaa xbertuah... :(

slalu xmenang...

tiefazatie said...

salam koqin..
tq so much yaa..=)
alhamdullilah..ada gak rezeki ifa..
g last tue..hee..
ifa dh email details yaa..

pinkteddy84@gmail.com

tahniah pd pemenang2 yg lain jg!

Unknown said...

thniah kpd sume yg menang..

Unknown said...

thniah kpd sume yg menang..

tiefazatie said...

salam bro..nie tq n3 utk kamu..=)

http://tiefazatie.blogspot.com/2011/11/my-lucky-number-7-and-i-get-brooch.html

[k]o{q}i[n] said...

Tahniah pada sume dan pd yg x berjaya, tunggu next GA lak k...

fieda said...

alhamdulillah menang...saya sent detail fieda.rafli@yahoo.com

Anonymous said...

No. 12 datang melaporkan diri.... Thanks (^_^)- dah email...

http://darlingninie-cgl.blogspot.com/2011/11/thank-you-koqin-karemo.html

QasehnyaRania said...

salam..no 44 datang ni...hi3x..
dh email....
(lobaksusue@gmail.com)

SeputihSalju said...

sy dah hantar detail.. karimahabdhamid@gmail.com

kalau tak dpt bgtau ye

tqvm

Seni Kraf said...

salam..
no.32 da hantar details

susennana@gmail.com

budak kacamata said...

alhamdulillah..no.10..bru jer email td.thanks a lot dear..

izzie izzam said...

sngkut jgk num 11..
tao pada 11.11.11..
haha!!
tuh pun orng yg bgi tao..
tak sempat na usya..huhu..
sori terlambat..da sent detail eerk..:)
izzielove91@gmail.com

izzie izzam said...

tok kamo bro :)
tq

http://izzieizzam.blogspot.com/2011/11/lucky-number-11-at-111111.html

k.nana said...

no 9 dah email detail.......hehehe

Golden Rose said...

no. 15....dah email detail tapi takde reply pun sampai sekarang

Unknown said...

alamak sikit je lagi.hoho.sedih.x pe2 lain kali cuba lg