Sunday, October 23, 2011

Tunggu Kedatangannya...

Hai.... Agak lama rasanye x update blog ni. Bukan mls atau xde idea, tp aku g holiday... Hahahaha... Ni pun x balik lg umh. Masih lg kt ofis, dan update blog ni kt ofis je. Jap lagi aku ada event lagi.. Adehhh....

Penat tu mmg la penat, tp dh atas arahan bos, kena la ikut.. Ye x..?? Tapi x pe, demi korang sume, aku still gagahkan diri utk update blog ni. Aku bukan apa, ada something yang aku nk bgtau kt korang sume... Nak tau ape...??

Sbnrnya, aku nk wat GA sempena aku balik dari bercuti ni. Tp, xde la yg grand2 sgt.. Biasa2 je. Saje je nk kongsikan ole2 yg aku beli ni dgn korang sume. Harap2, korang support la eik. Ole2 nye, xde la byk sgt atau mahal. Just nk suka2 je...


Jd, korang tunggu la eik kedatangan GA aku yg keDUA nanti eik. Moga2, sambutan yg diberi menggalakkan. Tu je yg aku harapkan... K la, aku nk siap2... Event dh nk start jap lg ni.. Adios...!!!



p/s: tunggu kedatangan Vlog aku time bercuti skali k...



1 comment:

Tropical Ice Cream said...

wah cam best ja .nnt invite laa :))