Tuesday, October 18, 2011

Tolonglah...

Aku benci la org yg suka nyusahkan org lain ni. Tambah2 lagi org yg disusahkan tu adalah aku. Ish... Tolonglah respect skit org lain. Wat keje tu biarlah beradab. Ikut procedure yg betul. Jgn nk main langgar je ikut suka...


Aku bukan apa, mula2 leh la kasi muka.. Kata baru first time.. Ni dh smp 3 kali berturut2, sapa yg tahan. Aku mls la nk mention, sbb buruk padahnye nanti. Tp pada yg terasa, silalah berubah eik. Aku dh letih la, byk lg yg aku kena handle. Kata berkhidmat utk masyarakat konon.. Propa je lebih. Langsung xde pikir pun pasal rakyat. Tu pentingkn diri namanye...

Kalo paham apa yg aku ckp ni, baguslah... Kalo x phm, kuar je dari Malaysia ni. Wat menyemak je. Buang duit kerajaan je tanggung org mcm ni. Kutuk2 kerajaan bagai, pastu mtk tlg kerajaan naikkan gji, xnk byr cukai la, ape la.. Leh mati la wehh....



Aku mmg ngh panas. Maaf sbb entri kali ni agak x bertapis. Pedulik la. Ni blog aku. Lgpun aku xde mention sapa2 pun. Biar empunya diri terasa. Dh la kot, aku pening pale dh. Byk benda nk kena setel. Sori lagi skali sbb dh jarang update blog ni. Byk hal nk kena setel. Tambah2 lagi tenet ngn tenat. Kepada Unifi, sila  perbaiki perkhidmatan anda kalo xmau kehilangan satu customer. Harap maklum... Adios...!!!