Saturday, October 15, 2011

Alahai Sabtu...

Nak kongsikanapa yg aku rasa ngan arini, iaitu ari Sabtu. Pe yg korang wat arini...?? Mesti ramai antara korang yg ada mcm2 xtvt dan perisian kan..?? Best la... Untuk aku lak...?? Hurmmm.....


Err.... Tu yg aku bosan nih.. Nama je ari cuti, tp mcm xde benda je nk wat. Xkn nk smbung tido, padahal bru je bangun.. Huhuhuhuhu... Maklumlah, dh straight 4 hari aku kje smp mlm wehh... Penat... Kalo xde pape, mungkin aku akn ke Klang arini.. Jd sapa2 yg nk jmp ngn aku, bolehlah eik.. Huhuhu... K la, xtau nk bebel ape.. Xde idea sbnrnya... Adios...!!!

3 comments:

zikeryhassan said...

selalunya hari sabtu, aku akan basuh semua baju2 stok seminggu, pastu kemas bilik ni.

[k]o{q}i[n] said...

bilik dh hari2 kemas... bju dh ada yg basuhkan..huhhuuu

nas said...

sori ar bro sbb xjoin ko g kat dekat sec 7 uitm... nt ade mase aku lepak sama ko.. hehe