Tuesday, October 4, 2011

Starts Back A New Thing

Pergh... Tajuk nak canggih je.. Owh... Hi sume... Lama dh x update blog ni. Sian dia, selalu je diabaikan.. Tapi x bermakne aku lupa langsung ngn blog ni, cuma belum menyesuaikan diri.. Caitt... Punya la lama blogging, belum menyesuaikan diri... Xleh blah nye statement... Huhuhu...


Sebenarnya aku bru je larat dan bertenaga setelah seharian baring x berdaya semalam. Ahakzz... Kalo nk tau nape, pandai2 la korang DM ngan aku... Tambah2 lagi, aku sbnrnye baru nk berjinak2 ngan interface baru Blogger.com ni. Adehh... Aku lagi suka yg lama... Err... Bukanlah suka sgt pun, cuma dh biasa ngn yg lama... Tu je... Huhuhu...


Memang aku akui, aku lg byk bg perhatian kt blog yg lagi satu, hinggakan ranking blog ni turun mendadak. Aiyakk... Memang aku x sedar.. Dh lebih 2 juta tu... Adehh... Apa aku nk wat ni..?? Sapa2 ada cadangan yg bernas..?? Tapi xpe, korang jgn risau... Insyaallah, aku akan cuba utk update bnda2 yg menarik pada msa yg akan datang k... Tunggu dan lihat je... Adios...!!!


No comments: