Tuesday, October 4, 2011

Korang Tau Tak...??

Ok, kali ni aku nk share skit pasal blog. Mungkin ada yg tau, dan mungkin ada yg langsung xtau. Biasanya, mereka yg dh lma ber-blogging akan tau. Bukan lama dlm 2-3 tahun eik.. Tapi dlm 8-9 tahun.. Ada paham..?? Huhuhu... Yela, tapi apa bnda nye yg aku ank kongsi sgt ni..?? Jom kita sama2 layan...



Korang taau x pasal Tripod.lycos.com...?? Haa...mesti ada yg xtau la.. Betul x..?? Ok, Tripod Lycos ni sama gak mcm bloggger.com dan gak wordpress... Iaitu tempat utk kita wat blog dan web sendiri.. Mcm mne aku tau..?? Sbb aku dh penah pakai. Tripod Lycos ni la yg menjadi tmpat utk aku blajar wat blog masa aku form 4 dulu.. Time tu blogger ngn wordpress xde lg..

interface utk Tripod Lycos

Nampak..?? Lama x aku ber-blogging..?? Hahahah.... Tapi gaya mcm baru je kan... Biasa la, awet buda.. Caitt... Mcm xde kne mengena je ngan cerita yg ingin disampaikan... Huhuhu... Ok, melalut sudah... Bg korang yg berminat nk cuba Tripod Lycos ni, leh la cuba.. Agak menarik sebenarnya function2 yg ada... Kalo nk tau, try la sendiri... K la, aku pun xtau nk citer pe lg.. Aku cuma nk kasitau yg aku penah pakai bnda alah ni je... Huhuhu... Adios...!!!