Monday, July 18, 2011

Unifi [V.I.P]

Hai sume... arini aku lewat 10 minit masuk kje. Sebab apa..?? Sebab terlajak bgun tdo.. Muahahaha... Penat xhbs lagi nih. 2 hari aku dan blogger2 lain berada di KL Convention Center untuk program Graduan Aspire 2011. Pada sapa yg x tau lagi, klik je sini... Tapi aku xnk citer pasal tu, aku nk story kat korang sedikit pasal Unifi. Nak tau apa, jom layan....

Seperti yang korang sume tau, Unifi merupakan antara yang mempunyai kelajuan internet yang tinggi dan membolehkan pelanggannya menikmati penggunaan internet dengan lebih selesa. Ia juga merupakan salah satu projek yang dibuat oleh TM. Terdapat 3 pakej yang ditawarkan oleh Unifi iaitu VIP 5, VIP 10 dan juga VIP 20. 5, 10 dan 20 merujuk kepada kelajuan yang ditawarkan dlm MBps.

Kepada sesapa yang belum lagi melanggan perkhidmatan internet berkelajuann tinggi ni, cepat ke outlet yang berdekatan dan daftar. Memang x merugikan. Sebab apa aku cakap x merugikan..?? Sebab aku pun ngah menunggu call dari pihak TM untuk datang melakukan pemasangan Unifi.. Muahahahaha... X sabar rasanya. Dah lama x berinternet kat umah. Asyik kat ofis je... Bosan.


Maklumlah, kat ofis banyak benda yang kena block, menyusahkan betul. Nak wat kje pun jadi x best dah. Papepun, jap lagi aku nak balik umah sbb org TM tu nak dtg pasang dah. Maybe dah lewat jugak lah aku masukkan benda alah ni, tapi biasalah, benda baru, mesti ramai yang nak. So, kne tunggu turn la. Ni pun dah 2 kali delay... Kesian kan.... Adios...!!!

**********
UPDATE
Akhirnya siap gak pemasangan Unifi kat umah aku. Dan aku meng-update entri ni menggunakan Unifi. Memang berpuas hati...huhuhu...

p/s: nantikan kemunculan vlog sempena program Graduan Aspire 2011 k..


**********

jom ramai tolong like gambar aku. just klik ke kt link bawah ni..
https://www.facebook.com/photo​.php?fbid=239989886030747&set=​a.239024446127291.75996.148617​211834682&type=1

2 comments:

Fakhrul said...

aku ase YES lagi laju dr Unifi nih.. 12Mbps boleh dpt..tu baru broadband je..belum high broadband YES lagi..

[k]o{q}i[n] said...

mmg yes laju lagi. tapi unifi dengan full package, tv, internet dan telefon.. tu pasal aku amik unifi...huhuhu