Thursday, July 14, 2011

Saya Nak Menang Tiket Harry Potter Part 2 (3D) daripada Darkbatman

Wahh...baik betul abam ni sejak2 akhir2ni... Byk betul random giveaway dia.. Xpela, dia ngah baik hati, dibiarkan je. Kang kedekut, org mengata pulak. Ye x...?? Huhuhu... Aku ngah terkejut ni, almaklumlah, baru je dpt tiket free giveaway abam ni sebelum ni.... Kalo nak tau aku menang apa, klik sini...

Sudah...abaikan kegembiraan aku tu. Kali ni aku menggatalkan lagi tangan aku nak join GA abam ni lagi.. Kali ni dia nak bagi tiket wayang lak, Harry Potter 7 Part 2 in 3D.. Wahh...menarik ni...



Harry Potter and The Deathly Hallows Part 2 (3D)

VENUE : GSC One Utama

DATE : 16 Julai 2011

Aku malas nak taip panjang2.. Kalo korang nak join atau nak tau lebih lanjut, just klik je kat banner semat abam tu... Muahahaha.. Kalo ni aku nak ajak Amal, KSP, ngan Akmal Hilmi join skali... Adios...!!!

p/s: agak2 leh dapat lagi x...muahahaha

*********

No comments: