Wednesday, June 22, 2011

Untuk Yang Bijak Pandai Sahaja


UPDATED
Aku bukan apa...

Just nak yang betul2 hebat je baca entri ni..

Kalo rasa IQ x tinggi, korang x payahlah baca sampai abes...

Buang masa je...

Jawab soalan2 ni k;
  1. Binatang apa yang hebat ber-Karate..?
  2. Pintu apa yang x leh ditolak walaupun seramai 10 org lelaki?
  3. Kenapa lelaki jarang kena penyakit 'anjing gila'?
  4. Kenapa tukang gali kubur x gali kubur guna selipar?
  5. Tukang apa yang bila dipanggil, dia pndg ke atas..?
  6. Kenapa pokok kelapa depan rumah selalu ditebang?
  7. Apa perbezaan antara lampu stadium dengan lampu bilik?
  8. Dalam banyak2 mi, mi apa yang boleh dimakan dengan ais?
  9. Kangkang peluk, kangkang peluk, bila dah klimaks pegang buah.. apa dia?
  10. Gajah terbang dengan apa?
**********

Jawapannya:
  1. Kuda Belang
  2. Pintu yg ditulis perkataan "tarik"
  3. Sebab lelaki ramai yg "buaya"
  4. Sebab gali kubur guna cangkul
  5. Tukang gali kubur
  6. Sebab kalo cabut sampai bile pun xleh
  7. Stadium, kalo 'game' baru buka lampu. Bilik, kalo 'game' lampu ditutup
  8. Milo
  9. Panjat pokok kelapa dan petik buah kelapa
  10. Dengan susah payah
p/s: tq pada yg sudi jawab, cek la jwpn korang k...

JOM JOIN SEGMEN "AKU BEST"







6 comments:

HeziqaMushadadLee said...

even IQ tak tinggi,nak jugak aku baca!suke ati laa..hahaha

p/s:ape jwpn dia ayie?

the garang said...

no 1. kuda belang
no 2. taktau
no 3. taktau gak
no 4. sebab dia gali guna cangkul.
no 5. tukang gali kubur
tu je aku tau

[k]o{q}i[n] said...

@heziqa: jwb la dulu...

@the garang: esk aku bgtau jwpn k...

Syafiq Rosli said...

wa.. ade soalan eh..mata tengah berat..xdpt nk jwab..hehe

Ujang9897 said...

gua baru nak jwp tp dah ada org jwp..=)


6. kalau cabut smpi esok pun takleh

7. lampu stadium nak main kena bukak,lampu bilik nak main kena tutup

8. milo

9. gua lupa...jwpn lucah tetek

10. dengan susah payah..

[k]o{q}i[n] said...

@SR; xpe la...

@Ujang: ang memang otak lucah je kan... caitt...