Tuesday, June 21, 2011

Untuk SBians Sahaja

Hahahahaha....

Pagi2 ni aku dh tersengih-sengih sensorang...

Korang nak tau nape..?? Jom kita tengok....





Aku saje je conteng benda alah tu.

Aku x mrh langsung yg komen ni, cuma aku tergelak.

Sebab aku rasa kelakar.

"..ramai yang ramah tapi ramai yang suka berlagak bila dah FOFULER.."

Baru aku tau ramai SBians ni fofuler rupenya...

Huhuhuhu...

Yang penting, aku x msuk dlm list... Sape je la aku ni... Muahahaha...

K la, nak sambung gelak... Adios...!!!

p/s: kepada empunya komen di atas, aku mtk maaf. xde niat nak mrh atau apa pun. just suka statement awk je..


JOM JOIN SEGMEN "AKU BEST"



12 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

no komen.. hehe

aslann said...

Untunglahhhhhhh sape yg fofuler tuu..hurmm..

Dim Benihana said...

yeke ramai yg fofuler..
sombong ke diorang tu?? aku rasa macam ok je...

join ayie gelak jugak...kakakaka

[k]o{q}i[n] said...

@FF: ok...

@Aslann: awk la femes...

@DB: ntahla...diorang x knl lagi kita mcm mne tu...

n!cK said...

keh3...bgos budaknye..berterus terang..nyahaha..:P

[k]o{q}i[n] said...

@n!ck: tau xpe...huhu... bgus sungguh

ainaa.syafiqah27 said...

sungguh telus jawapan budak nie...hahaha

~Kirin Selama Perak~ said...

sb tu apa?

[k]o{q}i[n] said...

@ainaa: tau xpe..

@KSP: ntah la...~~

sab said...

HAHA. mama pn nk gelak jugak. sgt jujur statement tu..

nasib kite tk termasuk dlm golongan tu kan ucu? :)

the garang said...

cmne nak eja SB?

[k]o{q}i[n] said...

@sab: aah...kita x masuk pun dlm tu...

@the garang: erk..bermakne??