Saturday, June 18, 2011

I'm Sorry

Adehh...mata dah ngantuk, tapi gagahkan gak untuk meng-update entri ni. Bukan apa, just nak luahkan apa yang terbuku di hati. Takut esk aku x online. Tu yang ku gagahi jugak diri ini. Xpela, untuk korang gak kan. At least, aku x skip untuk sentiasa memberikan korang sume bahan baru untuk dikongsi. Bak kata omputih..."sharing is caring"... Muahahahaha...


 Berbalik kepada tajuk aku, nape tetiba lak aku nak mintak maaf ni..?? Sebenarnya, aku nak mintak maaf kepada abg garang, abg robot, bukit merah, dan semua2 yang join kem bermula arini sampai esok, sebab aku x dapat join skali ngan korang. Aku mintak maaf sgt2..


Bukan sebab aku x sudi atau sombong, tapi ada sedikit masalah yang x dapat aku elakkan. Tambahan lagi, mlm semalam aku keje diikuti hari ahad nanti. Jadi, aku nak merehatkan diri di samping tak mau terkejar-kejar untuk ke ofis nnti. Aku cuma doakan korang bergembira dan program korang sume berjalan dengan lancar.

Apa2 pun, aku cuma harapkan nnti korang akan share la ngan aku segala xtvt yang berjalan sepanjang program tersebut. Kepada semua yang terlibat, aku doakan perjalanan korang selamat pergi dan balik. K la, mata aku dah berat sesangat. X mampu rasanya nak menahan dari terbuka lagi. Ditambah lagi dengan bantal dan katil aku yang seolah-olah merayu-rayu supaya aku lekas menggunakan mereka seadanya selagi hayat mereka ada... Adios...!!!

p/s: jangan lak pas ni xnk invite aku dah kalo ada apa2 event


JOM JOIN SEGMEN "AKU BEST"



3 comments:

Datin Tyka said...

xpe.. nnt bro buat lg.. kte join tu plak k...

[k]o{q}i[n] said...

insyaallah

::FAIZ:: said...

takpela, nanti lain kali join....