Friday, June 10, 2011

Blogwalking

Hai sume.. Harini aku mcm xtau nak share apa2 sebab baru je smpi ofis. Tadi ada tazkirah di Kompleks 3C, di Bandar Sunway anjuran jabatan aku. Sampai je kat ofis, aku bagai mati akal xtau hendak post ape kat blog aku ni.. Jadi mungkin entri kali ni agak merapu skit la eik... Huhuhu...



Sampai je ofis, mcm biasa la. Perkara yang aku akan wat, on pc, dan log in blog aku untuk usha ada komen baru atau x dan tengok stats. Hmm...ada sedikit la komen yang perlu di-approve, stats lak mcm biasa la.. Xbanyak mana pun. Almaklumlah, aku bukan #retis. Kalo korang x caya, meh aku tunjuk buktinya..

skit je kan...huhuhu

Ni yang terbaru punya. Aku printscreen masa aku taip entri ni. Memang mcm tu je average untuk pageview aku setiap hari. Aku bukanlah blogger femes dan ini bukanlah blog hiburan atau kontroversi, ini hanyalah blog peribadi aku dan segala yang terkandung dlm blog ini, adalah hasil dari idea dan pandangan yang keluar dari kepala otak aku sendiri... *melain dinyatakan sumbernya. 

Memang tipu la kalo aku cakap yang aku x jeles dengan segelintir blogger yang baru je ber-blogging selama beberapa bulan, tapi trafik mencanak-canak tingginya. Hahahaha... Xpela, itu rezeki masing2. Yang penting, aku x mengganggu ketenteraman orang lain melainkan aku diganggu. Tapi kalo ada sapa2 yang ter"baik hati" nak tolong promote kan blog aku, dialu-alukan.

Aku cuma mahukan yang terbaik untuk korang sume. Jadi aku juga mahukan korang menceritakan yang baik2 aje pasal aku dan blog aku kepada orang lain. Segala apa yang korang x puas hati, leh emel je kat aku; koqinkaremo88@gmail.com. Aku sangat berbesar hati dengan segala pandangan dan kritikan dari korang sume.. Adios...!!!

p/s: ady - aku nak kek batik.. aku x kira..!!! aie - bile nak lepak skali ni..?? huhu...
*mcm xde kne mengena ngan tajuk je kan entri ni*


10 comments:

kyrul said...

banyak la tu trafic, rajinkan blog walking ,


kl gengster [syamsul yusuf disaman pekida] *nak baca lebih lanjut, bace review ni :) [review] kl gengster dapat sambutan|disaman pekida

[k]o{q}i[n] said...

xde la byk sgt pun...biasa je.. geng2 aku yang lain sumenye main 500 ke atas wooo... huhu

kyrul said...

nanti dah femes cm KSP uh, ko rase lha :)

mimmarazaq said...

meyh blog walking on blog mima pulak...hohoho

[k]o{q}i[n] said...

@kyrul: xtau la ble bru leh jd mcm ksp tu.. dia hebat...

@mima: insyaallah...

Heziqa Yoo said...

oke laa yie,dr aku..haremm

~Kirin Selama Perak~ said...

patutla aku semayang jumaat asyik batuk2..ada org ngata aku rupanya..aku tak femes la..aku just an ordinary person..keep it up bro..aku tau kau mcmna.
:)

[k]o{q}i[n] said...

@heziqa: aku mmg ok dri ko... muahahaahha

@KSP: bukan ngata la sengal.. membicarakan.. :)

::FAIZ:: said...

hey blog ko kira fmes apa. byk gak folower...

[k]o{q}i[n] said...

@FF: xde la seramai ko... aku bkn retis mcm ko.. hhuhuhu