Friday, May 6, 2011

Segmen Kayif : Terima Kasih


Assalamualaikum dan salam 1 blogger sume. Aku baru je terperasan dengan segmen yang dianjurkan oleh salah sorang dalam list Otai Blogger aku iaitu, Khairul Fikri Saad atau Kyerull L Fresco. *omputih la sangat... Aku join ni pun sebab aku nak sgt ucapkan terima kasih aku gak kepada org2 yang byk membantu aku dlm dunia blog ni. Nk tau sape..?? Jom kita layannn...

Otai2 Blogger
Sape otai blogger ni..?? Aku x spesifikkan kepada nama2 tertentu. Sape2 yang ada dlm list otai blogger aku kt tepi ni, tu la otai bagi aku. So far, ada 13 sumenye. Kalo korang nak tau, blog2 mereka ni la aku jadikan rujukan untuk ber-blogging selama ni. Mcm2 aku belajar dri diorang secara langsung & x langsung. Especially, aku nak mention yang Kyerull ni la, byk sgt dia dh tlng aku. Terima kasih sgt. Dia la first blogger yang aku jmp face to face. Thanks Kyerull dan sume otai2 blogger yg lain.

Geng-Kies
Satu list baru dlm blog aku. Diorang ni aku anggap sebagai membe blogger yang bagus, sebab diorang ni happening. Hampir keseluruhan Geng-Kies ni aku dh jmp. Tu pun untuk pertama kali masa g kenduri Ujang aritu. Ade yang aku cam, dan ade yang aku x cam. Sowi  la k, bkn mksud xnk tegur, tapi aku mmg kurang biasa kalo ada dlm situasi yg bru. Insyaallah, kalo ada masa, korang akan tau mcm mne perangai sebenar aku. Especially kepada ASOF, sowi la aku x tegur ko. Aku mmg mcm familiar ngan muka ko, tapi aku x igt sape.. Huhu... Geng-Kies, korang memang style, satu pengalaman yang aku akan igt. Terima Kasih...

Se-Blogger
Mereka2 yang ada dlm list ni, adalah blogger2 yang aku suka BW. Blog mereka ni aku rasakan menarik. Dari segi design dan cara penulisan. Terima kasih kepada mereka ni kerana membuat aku menjadi lebih berminat untuk berblogging. Merekalah yang membuat dunia blogging aku lebih meriah.

Ramai kalo nak dilistkan, tapi cukup la aku ucapkan dalam keadaan yang umum shj. Kepada blogger2 yang aku ada follow, tu adalah tanda terima kasih aku sebab korang dtg jenguk ke blog picisan aku dan bagi aku lebih pengetahuan dalam pelbagai perkara.


p/s; sapa2 yang aku x mention, bukan bermakna korang x best, cuma aku ni dh berjangkit dgn si Kyerull ni, low memory. Kadang2 aku perlukan masa untuk refresh balik untuk igt korang.. Tanpa korang sape lah aku.. Huhu.. Adios..!!!

2 comments:

KyêrulL said...

Jom kita beli ram wei.. kita kena upgrade niE.. ko pun dh byk follower bahaya kalau x upgrade hiks3.

[k]o{q}i[n] said...

tau xpe...jom, g digital mall pj..huhu