Saturday, May 21, 2011

Hari Bahagia

Tak dapat nak digambarkan betapa gembiranya aku harini. Harap2 jgn lah ada yang spoil kan mood aku sepanjang arini. Nape aku gembira sangat nih...??? Hahaha.. Ada 3 benda yang terjadi ke atas aku arini yang membuatkan aku rasa sgt gembira. Jom kita sama2 kenal pasti, apa bendanye... Layan...

Aku = Papa


Wahh...tajuk aku xleh blah je kan.. Hahaha... Adakah ini bermakna aku dah bercahaya mata.. Bukanlah...aku bru je dpt seorang anak buah semalam. Anak buah lelaki yang pertama. Anak kepada kakak aku yg kedua, Noor Afny dan suami, Mohd Azman.

Fattah Bin Mohd Azman
20/05/2011
1.26 pm
3.98 kg
Hospital Ampang
 
Beratkan..?? Tau xpe..patutlah lmbt nk kuar. Dh lebih dri due date dh. Tapi xpe la, sume nye dh selamat skang. Apa2 pun, congrats utk kakak aku dan suami dia for their first son.
 
********** 
 
Blog Anniversary
 
Arini juga merupakan ulangtahun kelahiran yang ke-2 blog aku yang tercinta ni. Walaupun aku bukanlah dalam geng2 dot com, tapi aku rasa puas hati dengan blog aku. Macam2 telah aku buat dlm blog aku ni. Segala rentetan pejalanan hidup aku yang aku rasakan menarik, telah aku kongsikan kt sini.

Terima kasih yang x terhingga kepada korang sume yang sudi dan setia mengikuti perkembangan blog aku dan segala isi kandungannya. Aku akui, blog aku bukanlah yang terbaik, banyak yang perlu aku perbaiki. Tapi aku sangat sayangkan blog aku ni. Kalo aku ada rezeki lebih, Insyaallah, aku akan naikkan lagi taraf blog aku setapak ke atas.


********** 
My Birthday Anniversary
 
 Hahaha...ni yang paling menggembirakan aku. Hari ni merupakan hari ulang tahun kelahiran aku. Yang ke berapa, korang pandai2 la carik sendiri eik.. Masuk je jam 12 tgh mlm td, bertalu-talu msg masuk ke dlm fon aku. Alhamdulillah, aku sgt bersyukur dikurniakan rakan2 dan keluarga yang masih mengingati aku.
 
 
Hanya ucapan terima kasih yang x terhingga kepada semuanya. Hanya Allah je yang mampu untuk membalas segala kebaikan yang telah kalian berikan kepada aku. Ok la, aku xtau nak tulis ape lagi untuk mengucapkan rasa syukur aku. Aku rasa sgt2 seronok hari ni. Nanti, aku akan update lagi dan aku akan cuba menaiktaraf kualiti penulisan aku. Thanks everybody..!!! Adios..!!!
 
p/s; jgnlah kita meratapi hari semalam, kerana itu adalah sejarah. fokuslah kepada hari ini, kerana itu adalah kehidupan. bersedialah untuk hari esok, kerana itu adalah masa depan.

11 comments:

hawiz said...

congtaz tok kedua2 news epi tuu..yeayyy...

[k]o{q}i[n] said...

@hawiz, tahnks a lot

@faiz, tq bro

zikeryhassan said...

1) selamat menjadi pakcik

2) semoga terus sukses berblog.

3) happy birthday. semoga dimurahkan rezeki and may Allah bless u.

[k]o{q}i[n] said...

@zikeryhassan, pakcik ko pggl aku..?? cett... tq for ur wish..

Danial Marzuki said...

Sama2...keke

Danial Marzuki said...

Sama2...keke

Areyoudys said...

as salam..
woah! tahniah!

▂ ▃ ▅ ▆ 79%
─▀██▀───▀██▀─▀██──██─▀██▀▀ ▀─
──██─────██───██▄█▀───██▄█───
──██─────██───██▀█▄───██▀█───
─▄██▄▄█─▄██▄─▄██──██─▄██▄▄ ▄

akhirnya masa ni tiba jua~

haha.cepat2 ler kawen. boleh nanti masa hang kawen, blogger2 datang ramai2 XD

dan tahniah dapat anak sedara, ulang tahun kelahiran, ulang tahun blog. maka, hari ni secara rasminya salah satu blog kawe, follow blog ini. update2 selalu ;)

sempena ulangtahun ni, entri~

terjemahan mata dan minda kanak-kanak vs. orang dewasa

kindergartenlibrary said...

tomelnya !

~Kirin Selama Perak~ said...

perlukah mention dotcom?
*sentap*
kekeke
harap kau hepi sokmo !
nnt aku takda geng nak bahan org lain
:p

Hanim Mahali said...
This comment has been removed by the author.
Hanim Mahali said...

Tiga kegembiraan dalam sehari....tahniah2...selamat ulangtahun kelahiran untuk blog dan tuan blog...

Mereka sudah jatuh cinta dengan Kuala Selangor