Thursday, May 5, 2011

Gempar..!!!

Hai sume...arini aku kembali bersiaran. Setelah 5 hari, aku hanya meng-update 2 entri je. Disebabkan terpaksa menyelesaikan banyak perkara. Xpe, korang jangan risau, aku masih aktif berblogging, dan aku akan cuba sentiasa memberikan update yang baru untuk korang sume.

Mcm biasa la, pagi2 smpi je ofis, aku akan log in blog dan FB aku. Mlm td, TH ada post kat wall FB aku yang dia x pasan aku kt kenduri kawen si Ujang aritu. Aku ckp, xde hal la. Ok, full stop. Tu kisah mlm td, alih2 pagi ni sambung balik. ASOF lak sambung perbincangan kami mlm td. Nak tau dia ckp ape..?? Huhu... Ce tgk kt bwh ni...

  

Muahahaha... ASOF ckp aku ensem.. Baru tau ke..?? Sume dah tau, lambat la ko ni ASOF.. *matila kene banned pas ni.. Bukan tu je, ASOF ngan TH ni sembang sampai ke perkara yang merepek2 dah. Aku pun xphm ape yg diorang sembangkan. Dah la kat wall aku, nnti org ckp FB aku ni lucah lak.. Teruk r korang ni.. Waaa.....


Skang korang dh tau kan ape yang diorang sembangkan. Ishh...x saspek tol mereka ni. Saje je nak mencipta kontroversi panas... Dan yang paling best, mereka siap bongkarkan lagi mereka2 yang suka dengan acara ramas-meramas. Nak tau..?? Kita layan....


Habislah mereka yang disebutkan tu... Aku x masuk campur tau. Mereka menggunakan wall FB aku yang suci tulus dan mulus ni sebagai medium untuk mencipta sebuah gosip yang sangat panas. Anak Pak Cik Usop, aku x sangka ko terlibat sama. Ishh3....dh la, aku xnk mengeruhkan keadaan. Aku nak g solat sunat Duha, nak zikir, bagi bersihkan skit hati aku ni daripada hasutan nafsu dan syaitan durjana. Muahahahahaha.. Adios..!!!


9 comments:

::FAIZ:: said...

wah statement. hehehe

[k]o{q}i[n] said...

lajunye ko...aih...

man yusoef said...

hoi biadap!! hahaha..apesal aku terbabit!! aku duduk sopan2 jek time tu...HAHAHA

[k]o{q}i[n] said...

aku x msuk cmpur... lalalala..~~~

KyêrulL said...

HAHAHAHAHHAHAHAHA.. hati2 sikit dengan mereka tuh wei.. semua lucah lucah.. kuat SANGAP!! hahahaha

Encik Suami said...

Hamboi kowang nie..kuang main lagi ek.

Subhanallah..

Man & kyerull --> Bawak2 istighfar byk2. Hahahaha.

aslann said...

WOIIIIITTTTTT!! HAHAHAHAHAHA..seb bek aku xmencarut.....hahahahahaha....aleh ko bajet innocent...hahahaha..

weyh kyerul, ko lg dasat..nasib je aku xprint screen komen2 die..haha..

@taufiqhelios said...

OH mY GOD!!! omgeeeee..omgeee..hahaha..ni suma lan...mendorong aku nih....haha!!!

Zac Rega said...

mcm gay je