Friday, April 8, 2011

Pink & Lelaki

Pink a.k.a merah jambu sering dikaitkan dengan kaum hawa. Tapi zaman sudah berubah, warna itu kini sudah digunakan oleh kaum hawa mahupun adam. Ini membuktikan bahawa dunia fesyen kini tidak hanya menumpukan penggunaan sesuatu warna untuk jantina tertentu sahaja.

Kebanyakan orang sudah membuka mata dalam hal ini. Ramai lelaki diluar sana sudah mula menggunakan warna pink sebagai salah satu warna pilihan. Tetapi ada juga segelintir pihak yang masih berada ditakuk lama dengan menganggap bahawa lelaki yang menggunakan warna pink adalah lelaki jambu atau tidak 'lurus'. Jom kita tgk bukti yang warna merah jambu dan lelaki sudah makin serasi...





Ha...mcm mne..?? Ok je kan. Mcm Fahrin Ahmad, dia dengan tenangnye berkata yang warna kegemaran dia adalah pink. Mcm mne tu..?? Fahrin & pink..?? OMG...!! Ala...skang xde halangan dalam pemilihan warna untuk berfesyen. Lagipun, ianya just a colour, x lebih dari tu. So, korang jgn la sempitkan otak dengan beranggapan yang bukan2 pasal lelaki & pink. Betullah kata pepatah "don't judge the book by it's cover'. Kenal dulu seseorang tu, baru nilai baik buruk diorang k.. Adios..!!

kalo yang ni no komen


5 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

ok lepas ni akan beli baju pink.... hehehe

[k]o{q}i[n] said...

hahaha...terus..
aku pun nak cari gak..
mcm best je..huhu

Rad Zuan said...

haha~
pink2~
pakai kaler niew comfirm ar kene gelar mat jambu~

Nizam Ijam said...

baju melayu lawa warna pink...lagi pon fahrin kulit putih...

azwan ali yang aku tak boleh bla tu...haha

” Nizam Ijam Dot Com”

eyna lollipop said...

pink warna feberet rasulullah... :)