Monday, April 25, 2011

Officially Closed


Ok sume...Selamat tgh mlm eik. Kali ni hanya short entri je. Aku dengan besar hatinya, menutup GA aku. Kalo ada lagi yg join selepas waktu ni, tidak akan diterima k. Alhamdulillah, pesrta yg join sebenarnya lebih dari apa yang aku expect. Walaupun sebenarnya, xlah seramai blogger2 otai aku wat GA kan, tapi aku still berpuas hati.

Kepada sesapa yang dh join, tp nama xde dlm senarai, sila informkan kat aku k. Ok la, insyallah paling lewat pun seminggu, aku akan umumkan sapa yang akan dapat hadiah dari aku tu k. 5 orang saje yang akan terpilih k. Papepun, terima kasih lagi skali aku ucapkan kepada yang join. Harapan aku, moga pas ni, kalo aku wat lagi, makin ramai la yang akan join k. Sebelum aku tamatkan entri untuk kali ni, aku nak bagi kredit kat Encik Robot kerana meng-offer diri untuk promotekan aku nye GA ni kat blog beliau. Mekasih sgt... Adios..!!!