Wednesday, April 27, 2011

new

Aloo....selamat...Magandang hapon.. Kamusta ka..?? Mabuti naman ako.. Aik..?? Ape benda sume nih..?? Korang ada yang paham x..?? Muahahaha...sian korang. Terpinga-pinga mencari kebenaran di sebalik sume ayat2 ni. Ok la, aku xnk translate kan untuk korang. Pandai2 la korang cari maksudnya k. Aku cuma leh bgtau yang tu adalah bahasa Tagalog. Tagalog tau kan bahasa ape..?? Kalo xtau, memang korang buta geografi... (hm...pe kne mengena ngan geo ni).


Tengok, merepek2 terus lupe aku nak tulis pasal ape dh.. Adoyai... Jap..aku nak rewind jap.. (ni sume encik robot nye pasal la ni).. Hmmm....ape benda eik..?? Ha...baru igt. Fuhh... Alhamdulillah. RAM aku bagus lagi. Xyah tukar. Aku just nak tau pendapat korang je, pasal header aku tu. Huhu..

ni la header aku...x lawa sgt pun. tp lawa gak.. eh..entahlah..

Cett...xpasan?? Sampai ati.. Aku bru je tukar. X la lawa pun. Aku bukannya reti sangat meng-edit2 ni. Ngah tunggu ada orang tu tolong wat kan header untuk aku.. Muahahaha... Jom cepat, bagi komen korang pasal header aku tu.. Kalo x.........huhu.. Xde pape. Adios..!!!

3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

Alainakha? (tetibe cakap Thailand)

Farhan Zulhusmi said...

hahaha...tnye pasal header rupanya...
ingtkan pasal apa tadi...
bahasa thailand erk??

[k]o{q}i[n] said...

faiz; wahh...tau ckp telen rupenye..

FZ; bukan telen la.. tagalog tu bhsa pilipina...adoyai..