Monday, April 11, 2011

FB 2 : Broga Hill

Kali ni aku nak flashback lagi. Ni adalah kenangan yang aku nak share masa mendaki Bukit Broga. Sume ni membe aku nyer pasal. Dia ngah cari tempat utk wat photoshoot utk assignment dia. So, dia pun pilih r bukit ni sebagai tempat utk wat projek tu. Actually, niat asal dia hanya nak g usha je tempat tu, tgk jln dia mcm mne and everything la..

Sampai2 je kt situ, tbe2 dia ajak kuar dri kete, nak tgk keadaan sekitar katanya. Aku ngan sorang lagi membe kuar la dri kete. Jalan punya jalan, terus dia ajak climbing skali. Aku mcm...omg.. Skang..?? Giler ke pe..?? Mne x nye, kalo nak climbing tu, bgtau la awl2.. Ni ngah suar skinny, slipar, dan gaya untuk org ke Mall, dating, dan yang seumpamanya la..mcm mne nak climbing.. Dia dengan senang atinya berkata.."kite layo kan je..".. Hmm...xpela aku ckp. Ikut je la.. Ni antara kenangan yg sempat kitorang snap mse kt atas bukit tu...




 Rindu nak naik bukit ni lgi.. Time ni g tgk sunset, nnti nak g tgk sunrise lak.. Mesti best kan.. Muahahaha.. Jom, kita g ramai2... Adios..!!!




5 comments:

Encik Suami said...

siriyes..mmg jarang buat aktiviti mcm nie.klu pegi ngn kwn2 rapat..mesti lagi best kan?

jemput terjah new entry

(>.<) Bile Senin Menjelma (>.<)

[k]o{q}i[n] said...

yup..msti best...huhu

sobri yaacob said...

lawa sey..bukit ni..

Rad Zuan said...

nature at its best lul~

[k]o{q}i[n] said...

ramai dh yg g cni, mmg puas ati ngan view dia... lg2 time sunset, mmg lawa..