Monday, March 28, 2011

terkejut + suka

Kali ni aku nak share something yang aku sendiri pun x expect. Hari Sabtu aritu, my bff tetiba kol aku dan ckp something yang membuatkan aku sungguh terkejut. Apa yang dia ckp?? Korang rasa ape..?? Huhu...saje je kan, nak wat korang terpinga-pinga. Nasib korang la..

Mcm ni citernye, bff aku tu kol aku dan bgtau yang dia ada kat Suria KLCC. Hmm..pe yang terkejutnya kalo ada kt situ?? Untuk lebih tepat lagi, dia berada kat kedai Swatch KLCC. Haa...kalo kt situ, watpe lgi. Mestilah nak beli jam... Ahakzz.. Then, ape kne mengena ngan aku? Dia sebenarnya nak beli jam untuk aku... Hahahaha.. Aku mcm sedikit terkesima.. Wahh..ayat... Betul..aku xtipu. Dia beli untuk aku.. Romantikkan..(uih...jgn pkir lain k)..


ni la jam yang aku dpt..huhu

Dia sbnrnye bgi jam ni as present for my birthday.. Uikss..?? Besday aku kan lama lagik..?? Dia kata, pedulik r. Kira lum sum la.. Dh alang2 dia kt situ, tu yang terus beli tu. Ahakzz.. So sweet.. Dia siap 3G lagi suh aku pilih warna yang aku nak. So, aku pilih warna putih. Aku x pakai lagi jam ni. Aku akan pakai after my birthday.. Mak aih..lama lagi tu. Xpe la, ni adiah besday, so tunggu besday la baru guna. Btw, to my lovely fren yang bagi present ni, thank you so much. Besday ko nnti aku bg gak k, as long as bukan brg2 motor k. Aku xnk ko rempit2..huhu.. Adios..!!


10 comments:

Mohamadjahn said...

hello..blogwalk here... nice watch... and nice blog too..hehe

[k]o{q}i[n] said...

tq jahn..huhu

Dda Ly said...

waaa untung badan ade org adiahkan jam..swatch lg...:)

meh ke rumah..
~Addina Dania sayangku~
keep in touch ye..♥♥♥

::FAIZ:: said...

wah cantik... semua putih

KyêrulL said...

http://kaif-amb.blogspot.com/2011/03/exsamsedblogspotcom-6.html

blog anda sudah di review ^.^

Bercakapdengankaki (BDK) said...

nak bff cmtue jugak plissshhh~!!heheh

[k]o{q}i[n] said...

Dda; ;P

faiz; huhu..tau xpe..

kyerull; tq..

rebecca; u should find one..huhu

kindergartenlibrary said...

lawa seyh !!!

[k]o{q}i[n] said...

huhu...tq

fizah said...

so romantik...huhuhuh...cantik