Tuesday, March 29, 2011

makan makan

Makan..?? Wahh...bestnye.. Malam td, aku ngan bestie aku g makan. Kitorang g bertiga. Aku, Pizi dan angah. Kitorang g makan ktne?? Huhu.. Kitorang g depan umah je sebenarnya..ahakzz.. La...igtkan jauh la sgt. Yup, depan umh je. Kitorang g makan kt Level 3, Mid Valley's food junction. Bukanlah niat asal nak g mkn, tu cuma acara selingan.. Then, smbil mkn2, sje je la tangkap2 gmbr untuk diabadikan dalam blog aku ni dan dikongsi dengan korang sume..

 Black Pepper Fish Fillet, Grilled Black Pepper Chicken & Chicken Chop

 angah dan my bestie, Pizi

aku ngah melahap chicken chop

Lama gak la masa yang kitorang amik untuk makan dan tgkp2 gmbr..huhu.. After makan, kitorang g lyn movie. Citer pe yg kitorang tgk..?? Hahaha...kitorang g tgk HMM (Hikayat Merong Mahawangsa). Ahakzz.. Orang lain dh anggap  basi dah citer ni, tapi kitorang bru je g tgk.. Pedulik r..

Habis movie, kitorang g merayap dalam Mid Valley sambil memporak perandakan keadaan. Almaklumlah, kedai2 sume dah tutup. So, kitorang pe lagi, wat mcm kitorang punya Mall la..huhu.. Pas puas, barulah kitorang kuar dri mall dan menuju jalan pulang ke rumah.. Ahakzz.. Adios..!!




3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

nampak sgt sedap

SHaRKFiQ SSM said...

uish, semua mkn mknn western~

[k]o{q}i[n] said...

faiz; leh la..huhu

sharkfiq; aah, ttbe sume teringin mkn western.. ngidam... ahakzz..