Tuesday, March 22, 2011

apa dia..??

Blog aku; http://exsamsed.blogspot.com terletak pada ranking 36,802 di Malaysia. Ahakzz.. Klakar pun ade, sedih pun ade.. Mana x nye, tgk sendiri la angka tu byk mne..

click to enlarge

Tapi xpe la, aku pun tau sejauh mane je kemampuan blog aku ni. Xde bnda sgt pun. Yang penting, aku leh share pape je yang aku rasa menarik sepanjang perjalanan hidup aku ngan korang. Tu pun aku dh cukup puas hati. Kalo tgk kt pix tu, siap ada evaluation lagi pasal nilai blog aku. Memang la skit je, ape pun xde. Lagipun, blog aku ni bukannya blog untuk menjana pendapatan.

Lagi satu aku nak bagitau kt korang yang aku akan menubuhkan satu lagi blog khas untuk aku berbisnes. Huhu...bisnes pe yang aku nak wat..?? Pe je yang aku reti..?? Xpe, nnti kalo dah established, aku akan informkan kt korang k.. Sbb, bnd ni masih dalam perancangan. Dan nanti kalo dah established, aku harap mendapat sokongan dari korang sume k.. I luv u all... Adios..!!


2 comments:

::FAIZ:: said...

wah blog bisnes... hebat

[k]o{q}i[n] said...

huhu...insyaallah la.
nak tmbh2 pendapatan..