Friday, March 25, 2011

aku REVIEW sambil SEDEKAH !

Apakah maksud tajuk entri aku kali ni..?? Kali ni, aku terbaca entri si kaif ni. Dia nak suh komen skit pasal blog dia. Hmm..maybe dia nak upgrade kot blog dia tu. Korang tau x blog mamat ni..?? Kalo xtau, korang click je link bawah banner encik kaif tu.

ni la banner si empunya blog

Pandangan aku mengenai blog beliau

Actually, aku suka ngan banner encik kaif ni. Lawa.. Entri beliau juga menarik, dengan susunan ayat yang dirasakan 'mesra rakyat'..wahh.. begitu.. Ahakzz.. Tapi, serius, memang best baca entri2 beliau nih.. Di samping itu, blog beliau ni juga, mengandungi entri2 yang x berapa nak panjang dan merapu. Dalam erti kata yang lain, x membuatkan pembaca kne sediakan satu gelas kopi panas2, sedikit kudap-kudapan dan sebatang rokok, demi menghabiskan sesi pembacaan entri beliau ni..(wah..mcm perli je ni).. Overall, his blog just nice and interesting...

Cadangan aku kepada encik kaif ni

Aku sbnrnya kureng minat ngan layout background blog beliau ni, yang seakan-akan lebih kepada 'gurly'..(jgn marah eik encik kaif). Tapi ok je sebenarnya..huhu.. Hmm..sebenarnya xde menda dh nk ckp. Entri ok, font ok, sidebar ok, ade linkwithin (senangkan pembaca), dan banyak la bnda yang patut ada dlm blog telah ade di blog beliau ni..

Akhir kata, segala salah silap dalam penulisan saya berkenaan beliau dan blog beliau diharapkan kemaafan dari empunya blog di atas ni, atau nama sebenar beliau; Khairul Fikri Saad (betul ke?? main tibai je) huhu... Adios..!!


3 comments:

KyêrulL said...

hehehe terima kasih join.. nantikan review dari sy weeEee ^.^

[k]o{q}i[n] said...

orait...thankz anyway..huhu (",)

♥.::cintabunga™blogspot::.♥ said...

kalau dah terlambat utk join confrence takpe, kite still 1 group jugak dr segmen abg ben ;)

just copy entry d'sini & bg pndpt tentang leader & 1TUBE okeh.. yg lain just copy & paste :)

POWERPUFF KENTAL!!!