Saturday, February 19, 2011

blogger kental

Asyik-asyik pasal blogger.. Xde citer lain ke aku nk post ni?? huhu... Rileks la.. Aku bukan ape, just tengah mencari dan menambah ilmu2 sebagai blogger yang bagus dan disukai ramai.. Chewah..ada hati.. (boleh ke?) Lately, memang aku selalu usha2 blog blogger2 lain. Aku try usha diorang punya blog design, entri diorang dan macam2 lagi. Cara diorang tulis diorang punya entri dan juga mcm mne nk tarik pembaca supaya sentiasa usha blog kita..huhu..

Aku akui, memang blog aku ni masih x setanding ngan mereka2 ni. Kalo nak ikutkan, aku dah lama ber-blogging ni, tapi baru sekarang aku betul2 nak jadi blogger tegar. Aku dah start ada blog time aku sekolah lagi, tapi time tu suka2 je. Tengok orang lain ada blog, so aku pun nak la gak. Tapi tu dulu, skang ni kalo boleh aku nak sentiasa update entri aku dan share ngan korang pe yang aku lalui sepanjang hidup aku. Tu lah wujudnye title kat header aku tu; Along The Path In Koqin's Life.


Lagipun, dulu masa belajar, aku kurang masa untuk berinternet ni.FB, Twitter dan yang seangkatan dengannya mengalami nasib yang serupa. Aku memang jarang online dulu.Dah kje ni, baru aku selalu online. Tu pun kalo xde kje nak wat.

Tapi ka, apa yang aku nak sangat skang, aku nk jumpa dan join kalo membe2 blogger aku wat gathering. Aku sangat2 teringin. Mesti best kan. Jumpa, hang out, sharing, sembang2 dan makan ramai2. So,kepada membe2 se-blogger sekalian, informkan lah aku sekiranya ada gathering lagi.

Before aku terlupa, aku nak share ngan korang percutian aku dan family aku ke Tanah Tinggi Cameron masa raya cina aritu. Maybe malam ni aku post k. Korang tunggu je la eik. Memang seronok g situ, udara nyaman, sejuk je. G petik strawberi, masuk cactus valley dan minum teh kat tepi ladang teh. So, korang tunggu je la k. Aku akan share ngan korang nanti... Adios..!!


No comments: