Thursday, February 24, 2011

berlakon

Ape dia..??!! Berlakon..?? Layak ke aku..?? huhu.. Jangan x percaya, sbb tu la hakikatnye. Aku berlakon.. Walaupun bukan sebagai watak utama, tetapi cukup untuk membuatkan aku tergelak sendirian. Klakar giler.. Citernye camni, ofis aku ade satu majlis dan memerlukan satu filem pendek untuk menceritakan tentang kemasukan dan peluang kerja di MPSJ. So, ngan x semena2, aku pun terlibat sama.

Jalan citernye mcm mne lak..?? Ha...aku xnk stori dulu. Nnti dh setel baru aku bagitau dan kalo ada kesempatan, aku bg korang tgk skali video tu..huhu.. Ni ade skit snapshot semasa shooting..





 Tengok pun dh tau klakar kan..huhu

Bwh ni lak, mse lunch hour, (bos blanje)..huhu..






Ha...smpi clear kepala ikan ni.. Lahap sungguh..

Arini je dh 3 scene praktis. Penat tu memang la penat.. Terlompat sana, terlompat sini.. Tapi memang seronok...seronok kne gelak.. Ish..x saspek tol.. K la, aku nk g rest jap, sbb maybe pasni ade praktis lagi. Korang doa2 je la k supaya dpt dan berpeluang tengok video kitorang..huhu.. Adios..!!


No comments: