Monday, January 24, 2011

Ayoub


Yup...drama bersiri kt slot Samarinda TV3 tu.. Aku xtgk sgt drama tu masa ditayangkan kt tv. Sbb kdg2, aku kuar time tu. Xpun dh tdo. Maklumlah, penat..huhu.. Tambah2 lgi aku ni mmg jarang tgk tv..

Tapi aku tertarik nk tonton drama ni, sbb ramai yang ckp citer dia best.. Aku xtau la, org yg ckp kn.. Aku iyekan je la. So, aku mulakan lah projek meng'download' citer ni for full episode..


So, Aku dh tgk citer ni dri mula.. Memang best jln citer dia. Iqram Dinzly mmg nmpk innocent sgt dlm tu.. huhu.. Aku mmg minat kalo tgk citer yg Iqram ni berlakon. Mesti real...

By the way, aku bru je hbs download episod akhir drama ni td, n skang aku nk pi lyn ending dia mcm mne.. pada korang2 yang x tgk lg citer ni, g r try usha2.. Best.. K, papehal, aku post entry bru k..Adios..!!!

No comments: