Thursday, January 27, 2011

akhirnye

Alhamdulillah... setel dh satu benda. Setelah hampir sebulan aku dalam keadaan berjaga-jaga, akhirnya aku boleh menarik nafas lega. Apa benda sebenarnya yang aku maksudkn ni..?? Macam serius je eik...huhu

Xdela, sebenarnya aku baru je balik dari tukar tayar kete.. 4-4 bijik aku tukar.. kopak aku. Cett...tapi nk wat mcm mne kn.. Nk x nk mmg kene tukar. Sebab tayar lama tu memang dh azab sungguh. Time cine tu bukak tayar kete tu, aku tengok tayar tu kembung dh.. Fuhhh...



RM500++ gak la aku melayang. Xpela, tu pun demi keselamatan aku gak kan.. Lagi2 time skang ni slalu hujan. Sebelum aku tukar tayar tu, xtau la brapa banyak doa aku baca sepanjang perjalanan aku pergi balik kje.. Huhu..

Tapi yang penting, skang ni tayar dh setel. Pasni, road tax dan insurans lak. Tak lupa gak nk servis.. Barai...barai... K la, aku nk blik kje dh. Kepala pun dh pening. Balik kje ni, mndi je kompem aku terlentang atas katil... Penat siot..huhu.. K la, nnti aku update lgi k..Adios..!!


No comments: