Wednesday, October 13, 2010

pe yg patut aku wat lg?

Kenapa dia mesti rahsiakan kesusahan yang dialaminya? Aku buntu memikirkannya. Sebelum ni, sumenye kongsi, susah senang.. Rindu time tu..


Tapi nape skang ni aku mcm x diperlukan lagi?
Mungkin la bagi dia, dia xmahu nak susahkan aku ngn masalah dia, tpi aku xleh tgk dia susah, pening pale, serabut..
Mulanya apa yg dicakapkan aku igtkn betul atau bertahan lama.
Tapi, skang ni baru aku tau yg sebenarnya. Xpela, terima je la. Biarlah dia wat pe yg dia nak, x kuasa dh nk masuk campur. Kang kalo tanye mcm2, dia pk aku ni nk nyibuk lak. Aku dh naik malu dh nk jmp dia ble dia wat aku mcm ni.
Ble aku tanye org lain psl dia, diorang suh tanye sndri. Tapi ble aku tanye sndri kt dia, jwpn yg diberi membuat aku rse kecik hati...terasa sangat.

Xpela, mulai hari ini, aku xnk ganggu hidup dia dh. Aku cube untuk x amik tatau pasal dia dh. Tapi, kalo dia msih memerlukan aku, aku still ada untuk dia. K la..xtau dh nk ckp pe..adios..

No comments: