Wednesday, August 18, 2010

betul ke tindakan aku?

aku msih tertanye2 bahawa betul ke ape yang aku wat.. ape yg aku dh lakukan untuk hidup aku, masa depan aku.
aku xtau..aku masih tertanya2 pada diriku sendiri..
aku baru je lepas mengisi borang kemasukan ke IPT untuk lepasa diploma ke peringkat ijazah sarjana muda.
setelah berenti dari kerja di KFC, aku masih bingung dengan haluan hidupku. yup..aku memang masih blur dan tertanya2. skang ni aku hanya menolong kakakku menguruskan perniagaan di bazar ramadhan. tp, hanya di bulan ramadhan sahaja. lepas tu..?? aku pun xtau.



ramai membe2 yang asyik bertanyakan tentang perkara ini kepadaku. aku hanya diam membatu. semakin hari semakin tertekan dengan pertanyaan yang disuakan kepadaku. aku bingung..!! aku.. ntah..xde hala tuju.
pada 9/8 yg lalu, aku telah menghadiri satu temuduga di MPSJ. tapi aku xtau bile jawapan akan diberikan. aku hanya berharap yang aku akan mendapat kerja disitu. sangat berharap. memang aku sedang mencari kerja kerajaan. biarlah ape yang orang nk ckp, yang penting aku rasa masa depan aku terjamin bile dalam kerajaan.
xpela, buat masa ni, aku hanya buat ape yang aku rasa betul. harap kalian memberi sokongan dan mendoakan aku berjaya dalam hidup.. adios..!!

No comments: