Thursday, July 29, 2010

serba salah

Hmm..xtau nk start mcm mne. Aku sebenarnya xtau nk ckp ape lg ngn membe aku yg sorang ni. X ditegur, rse xbest lak. Bile tegur, tkut amik hati lak.. Hmm..payahnye.. Nape la aku berada dlm situasi ni? Situasi yg x sepatutnya aku rse. Nk ikutkn hati, mls nk campur, tp memandangkan yg aku ni dh jd antara watak dlm drama ni, terpkse la aku wat gak.
Membe aku ni dh la membe rpt aku, tp aku xnk la dia wat bnd2 yg x elok mcm ni.. Mgkin bg certain people, diorang xksh pun. Tp aku sgt ksh. Dia membe baik aku, n aku rse aku kne betulkn segala bnda yg xbrape btul yg dia buat. Mmg la nk diikutkn aku ni pun bukannye baik sgt, nk nsihat2 org. Aku sedar, sgt sedar. Tp biarlah aku je yg jht, aku xnk membe2 aku pun mcm aku gak.
Mlm ni akan menentukn segalanya. Aku akn setelkn mlm ni gak. Aku nk jmp membe aku ni, aku nk slow talk ngn dia n solve it in a very nice way. I don't want our friendship ending by something like this.. To Syam, jap lg kite jmp eik, aku nk setelkn dgn cara baik. Aku xsuke ko wat bnda ni lg k..

No comments: