Saturday, February 6, 2010

2901201030012010

Bukan untuk menunjuk-nunjuk atau berbangga diri, tapi aku tetap ingin kongsikan dengan kalian sentuhan peribadi yang telah aku sumbangkan untuk majlis pernikahan dan persandingan kakakku yang lalu..

1) Pelamin untuk majlis pernikahan





2) Sireh junjung untuk hantaran



3) Gubahan untuk meja makan beradab





Sejujurnya, aku sendiri bangga dengan hasil yang telah aku lakukan walaupun aku belum berpuas hati sepenuhnya dengan sentuhan yang telah aku lakukan. Pujian yang telah aku terima sedikit sebanyak memadamkan perasaan ketidak puasan hatiku itu dan menyemarakkan lagi semangat aku untuk terus mencuba sesuatu yang baru dan lebih up-to-date. Dan yang leih membanggakan, kesemua bunga dan tumbuhan yang digunakan adalah tumbuhan hidup dan segar..
Sebenarnya sebelum ini pun aku dah pernah membuat gubahan seperti ini untuk majlis perkahwinan kakakku yang sulung. Tetapi pada masa itu aku masih belum terbuka dan mempunyai idea yang cukup. Tapi setelah apa yang lakukan ini, aku rasa aku boleh meneruskan usaha aku ini untuk masa yang akan datang. Sesiapa yang ingin mencuba sentuhan dari aku, bolehlah berjumpa denganku..ahakzz.. Adios..!!


1 comment:

Unknown said...

gile laaa...fresh flower kot..


retis pon kadang kala guna yg tipu2...