Thursday, September 10, 2009

m0re 'bout ma practical

sedar x sedar..tggal berapa minggu je lagi nk habis praktikal...
Arghh..!! Cepat la habis bala ni.. Sangat menyeksakan diri, mental dan fizikal.
Tapi..bila pikir2 balik, sayang lak nk tinggalkan membe2 yang same2 keje skali..
Mesti i miss them all much..
But..it's ok, coz diorang still kt situ n i boleh dtg bile2 mase je kalo nk lepak ngn diorang..
tol x..??
Hmm..pasal report n presentation lak...
xtau la nak watpe.. satu hapak pun tak start lgi..
Mati la hidup..!!
Buku log x setel lagi.. bulan dpan nk anta dah..
Plz someone tlg aku...
Blaja ape kt situ pun, aku xtau..ahakzz..
Truk tol kan aku ni...
Pandai2 la nnti mcm mner aku nk cover2 time present n anta report..
Msti LEBOR..!!
Ahakzz..k la, sape2 yang berhasrat nk tlg aku, dialu2kan..
Ape2 hal bgtau je la eik..ahakzzz..adios

No comments: