Tuesday, February 17, 2015

byKaremo Collections

Ok, kalo tengok kat tajuk, nampak beno nak berniaga kan? Mestilah... Kita kena la maju ke hadapan. Belajar cari duit lebih.. Huhuhu... Bagi yang dah tau, bagus. Anda memang stalker terhebat. Bagi yang belum tau, ni aku nak stori skit...

Sebenarnya, aku dah start berniaga lama dah. Cumanya, bila malas menguasai diri, keje apa pun xkan jadi. Ye x? Kali ni aku mula aktif balik berniaga, dan mengeluarkan koleksi sendiri iaitu byKaremo.


Ni koleksi pertama aku yang aku ilhamkan sendiri. Aku dah lama teringin nak ada baju yang tulis nama sendiri ala-ala signature gitu... Asalnya aku buat untuk diri sendiri, lama-lama makin ramai yang minat dan nak jugak. Tu la salasilah terwujudnya koleksi #SIGNATUREbyKAREMO ni... Jadi, bagi sesiapa yang nak tempah, tempahan masih dibuka dan masih dalam tempoh PROMOSI BERAPI!!!

Bagi sesiapa yang nak tahu lebih lanjut, boleh follow akaun Instagram: @bykaremo. Kat sana ada info yang korang boleh rujuk. Dan yang paling aku eksaited, koleksi seterusnya bakal keluar x lama lagi... Jadi, nantikan!!!



No comments: