Monday, July 2, 2012

Stress Dan Penat

Setelah kesekian kalinya, aku menaip entri kali ni. Di waktu petang yang suram, dengan cuaca yang redup dan x sangat x ceria. Maunye x ceria. Aku ngh stress yang amat ditambah dengan kepenatan yang amat sangat. Hurmmm.... :(


Alangkah bestnye kalo dapat baring mcm dlm gmbr kt atas ni. Tenang je rsenye... Skang ni memang aku sgt2 stress dan penat. Maklumlah, x lama lg nk pose dh. Jadi, kompem ofis aku nk setelkan sebanyak event yg boleh, agar pose dan raya ni dpt rileks sampai la akhir tahun.

Hampir sebulan rsenye aku rse mcm xde cuti ni. Dua minggu lepas, ada program White Water Rafting kt Kampar, Perak. Seronok tu mmg la seronok. Dpt main air, hanyut2kan diri.. Eh? Program tu dari Jumaat sampai la Ahad. Tp yg x bestnye, Isnin tu kne la kje. Penat pun x habis lagi, kena ngadap ofis yang membosankan tu.


Minggu lepas lak, aku g Batu Pahat, Johor. Ada kenduri katanya. Biasalah, kalo dh nmenye kenduri, mne ade rileks. Kesana kesini kena bergerak. Ye x...?? Saje je aku g BP naik bas, mls nk drive. Kompem penat kalo drive. Smp umah ari Ahad smlm dlm kul 12 tghmlm. Mandi2, dan tdo. Ari Isnin, iaitu arini, kje lagi. Hurmm....

Minggu ni lak, ari Jumaat ni kena g Kuantan, Pahang lak. Kena join SUKMA kt sana. Kena support skuad Selangor. Seminggu okay...!!! Smpi Khamis depan. Aku xtau la mcm mne lak nnti kt sne. Kompem x cukup rehat gak. Xde la straight seminggu tu ada game. Ada gap la gak. Tapi xpela, nasib baik tempat main aku Kuantan tu. Leh gak aloo2 membe2 kt sana kalo bosan.. Huhuhuhu...


Jumaat depan lak, pas dari SUKMA tu, terus gerak g Redang, Terengganu lak. Aishhh... Family Day jabatan lak kt sne. Kalo dh nmenye family day, kompem xde rehat gak. Mesti penuh xtvt sepanjang hari. Maklumlah, aku skang ni dh kne buat video untuk sume xtvt jabatan. Xde rehat lagik... Bile lah rehatnye?? Xpela, aku mcm nk kje kaw2 skit bulan ni. Leh dpt lebih untuk raya nnti, ye x?


Harap2 la badan aku ni dpt tahan ketidakcukupan rehat ni eik... *ada ke istilah  ketidakcukupan? huhuhu* Lantaklah, yang penting, cuti raya aku dh apply. Aku nk rest lama skit nnti raya. Muahahaha... Bukan takat dh apply cuti, dh lulus dh pun... :p Apa2 pun, korang doakan aku selamat dan sihat sejahtera eik, agar aku dpt setelkan keja ngn sebaiknya. Pasni, xtau la bila lagi dpt update blog picisan ni. *wink* K la, harap xde yg marah sbb aku jarang update blog ni. Adios...!!!


2 comments:

nuraizuddin @ Mr. Secretary said...

wah.. best tu. x lah terperuk dlm ofis je.

Hafiz Hafizol said...

BANYK PROGRAM NAMPAKNYA.. :")

GUDLUCK LA