Thursday, December 8, 2011

14 Tahun X Potong Rambut...??

Aiyoo... Mcm geli je dgr.. X payah ke nak jaga pjg2 rmbut tu..?? Ada x antara korang yg suka bela rmbut sgt2 pjg...?? Kalo takat panjang tu, Ok la gak... Ni sangat sangat sangat panjang... Erkk...!!!




Benda ni berlaku kt Beijing, China. Seorang wanita, Ni Linmei yang tinggal di Taiyuan, wilayah Shanxi, China memiliki rambut sepanjang 2.53 meter.



Linmei yang berusia 55 tahun menyimpan rambut itu sejak 14 tahun lalu. Beberapa jirannya turut membantu menyikat rambutnya yang panjang itu. -sumber

p/s: smp menyusahkan org tu yg mls tu...

3 comments:

::FAIZ FARISH:: said...

14 tahun? huhu lama

mr.syazwan said...

mcm mana la kalau dia cuci rmbt kan

Ahmad Fauzi Aryaan (A.F.A) said...

Hahaha..panjang nye...