Wednesday, August 3, 2011

giveaway: THE COLORS OF RAMADHAN!

Xde apa sangat nak wat, so aku nak join la blogger otai ni punya GA. Lagipun aku dah lama x join apa2 GA ataupun contest ni. Dengan syarat2 yg simple je, sangat mudah utk join. Utk lebih informasi berkenaan GA, klik je kat [sini]...



"Sinarilah Ramadhan dengan warna-warni kegembiraan.."

Gambar ini ditangkap ketika Karnival Memancing yang telah dianjurkan oleh ofis aku di Puchong. Dengan berbekalkan kamera digital Nikon L23, aku menjadi photographer utk karnival tersebut. Aku terpegun dengan keindahan waktu senja di mana seorang wanita sedang memancing berlatar belakangkan Masjid As-Salam, Puchong Perdana. Ianya sengaja dibuat di atas tasik dan kelihatan seolah2 terapung, menambah lagi keindahan ciptaan-Nya. Semoga Ramadhan kali ini mendatangkan seribu manfaat kepada diri kita dan org lain. Tambahkanlah kebaikan dan ibadah kita agar mendapat keredhaan-Nya. Amin....

Adios...!!!

p/s: jom ke blog baru aku, klik sini...

**********

jom ramai tolong like gambar aku. just klik ke kt link bawah ni..
https://www.facebook.com/photo​.php?fbid=239989886030747&set=​a.239024446127291.75996.148617​211834682&type=1


5 comments:

Anonymous said...

nak join jugak..lalala...
pemndangn kat tasik tuu memang menyentuh jiwaaaa..kuasa tuhan mencipta air..bulan pose niee..hauusss...hahahaha

Anonymous said...

COMNT lagi sekali..aye ader tag blog kamu dalam entry aye harini..meh la tengok..urrrm...aye nk folow blog kamu tp xder pown button FOLOW tok aye klik kat blog kmu...nape ek??
nie entry ader tag name kamu...


http://waneey89.blogspot.com/2011/08/assalamualaikum.html

IMANSHAH said...

singgah selepas buka

AdyBudika said...

good luck

wickedwarhol said...

Pristine reflection and all the best!